Obchodní podmínky

Provozovatel

Mariana Bendová, OSVČ
Vinohradská 2222/156
130 00, Praha 3
IČO: 70564957

Kontakt

telefon: +420 774 785 407
email: kontakt@marianabendova.cz

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen "OP") upravují právní vztah mezi poskytovatelkou služeb Marianou Bendovou (dále jen "Poskytovatelka") a klientem (dále jen "Klient") při poskytování sportovních a trenérských služeb. Poskytované služby probíhají v prostorách JOKY Fitness, Praha 3, pokud není se zákazníkem písemně dohodnuto jinak. Podrobnosti a pravidla zpracování osobních údajů najdete v samostatném dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je nedílnou součástí těchto OP.

2. Nabídka služeb

Poskytovatelka nabízí:

  • skupinové tréninky v malých skupinách,
  • individuální osobní tréninky,
  • tréninky pro uzavřenou skupinu (2 osoby).

3. Ceník

  • Permanentka na skupinové lekce (10 lekcí): 3 500 Kč (platnost 180 dní)
  • Zvýhodněná permanentka (10 lekcí – dokončení do 1 měsíce): 3 000 Kč
  • Permanentka na osobní tréninky (10 lekcí): 7 000 Kč (platnost 180 dní)
  • Jednorázová skupinová lekce: 400 Kč
  • Jednorázový osobní trénink: 800 Kč
  • Uzavřená skupina (2 osoby, 10 lekcí): 4 500 Kč / osoba (platnost 180 dní)
  • Jednorázový trénink uzavřené skupiny: 500 Kč / osoba

Ceny jsou konečné; Poskytovatelka není plátcem DPH.

4. Platnost a použití permanentek

Permanentka na 10 lekcí je platná 6 měsíců od data zakoupení. Permanentky jsou nepřenosné a na nevyčerpané lekce po uplynutí doby platnosti nevzniká nárok na vrácení peněz, s výjimkou zákonných důvodů. V případě dlouhodobého zdravotního omezení je možný individuální přesun nevyčerpaných lekcí po dohodě s Poskytovatelkou.

5. Rezervace, storno a kapacita

Účast na lekci je nutné rezervovat předem prostřednictvím rezervačního systému. Při rezervaci je povinné zadat jméno, příjmení, e-mail a telefon. Bez rezervace není možné se lekce účastnit. Rezervace je závazná.

Zrušení rezervace je možné:

  • Skupinové lekce: nejpozději 16 hodin před začátkem lekce.
  • Osobní tréninky: nejpozději 8 hodin před začátkem lekce.

V případě včasného storna nebo pokud lekce odpadne ze strany Poskytovatelky, bude:

  • kredit z permanentky vrácen zpět,
  • nebo bude zaplacená částka přičtena na klientský účet v rezervačním systému iSportSystem, odkud ji lze použít na další rezervace,
  • případně lze požádat o vrácení platby kontaktováním Poskytovatelky na e-mailu kontakt@marianabendova.cz nebo telefonicky na čísle +420 774 785 407.

Způsob oznámení storna: storno proveďte prostřednictvím rezervačního systému, e-mailem na kontakt@marianabendova.cz nebo telefonicky na +420 774 785 407. Při pozdějším zrušení si Poskytovatelka vyhrazuje právo účtovat 100 % ceny lekce.

Poskytovatelka si vyhrazuje právo zrušit lekci nejpozději 11 hodin před jejím začátkem z důvodu nenaplnění (minimálně 2 klienti pro konání skupiny). V takovém případě budou klienti informováni a uhrazené platby vráceny nebo nabídnuty náhradní termíny.

Kapacita sálu je omezená, doporučujeme včasnou rezervaci.

6. Odstoupení od smlouvy (14denní lhůta)

Spotřebitel, který uzavírá smlouvu distančním způsobem (online), má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez udání důvodu, pokud služba ještě nebyla zahájena (tj. klient se nezúčastnil žádné lekce). Právo na odstoupení zaniká okamžikem, kdy byla služba zahájena na žádost klienta, například účastí na první lekci z permanentky nebo osobního tréninku.

Jak odstoupit: Odstoupení od smlouvy je možné učinit písemně zasláním e-mailu na kontakt@marianabendova.cz nebo poštou na adresu sídla Poskytovatelky: Vinohradská 2222/156, 130 00 Praha 3. U odstoupení uveďte prosím číslo objednávky (pokud je), datum uzavření smlouvy a způsob platby. Pokud klient odstoupí od smlouvy před zahájením služby, bude mu uhrazená částka vrácena stejným způsobem platby, pokud není dohodnuto jinak.

Po zahájení služby se uplatňují storno podmínky dle článku 5.

7. Platby

Možnosti platby:

  • hotově (osobně ve studiu),
  • převodem na bankovní účet Poskytovatelky,
  • online platební bránou (ComGate).

Upřesnění plateb:

  • jednotlivé lekce: lze hradit pouze online platební bránou ComGate nebo převodem na bankovní účet Poskytovatelky,
  • permanentky: lze hradit online platební bránou ComGate nebo převodem na bankovní účet Poskytovatelky; v případě hotovostní platby bude permanentka přiřazena klientovi ručně po dohodě s Poskytovatelkou.

Platba je splatná při objednávce, pokud není výslovně dohodnuto jinak.

Bankovní spojení (pro platby převodem):

Číslo účtu: 3467803011/3030
Variabilní symbol: doplněn při objednávce

Provozovatelem platební brány je ComGate Payments, a.s., Hradec Králové. Poskytovatelka neukládá údaje o platebních kartách; všechny transakce probíhají přes zabezpečený systém Comgate.

V případě storna dle článku 5 je vrácení platby nebo kreditu provedeno podle tam uvedených pravidel – buď formou navrácení kreditu na permanentku, připsáním částky na klientský účet v rezervačním systému iSportSystem, nebo vrácením platby stejným způsobem, jakým byla uhrazena, pokud není dohodnuto jinak. V případě chargebacku nebo sporné platby si Poskytovatelka vyhrazuje právo službu dočasně stornovat a požadovat objasnění platby od klienta.

8. Zdravotní způsobilost a odpovědnost

Klient se účastní tréninku na vlastní odpovědnost a potvrzuje, že jeho zdravotní stav mu účast dovoluje. Klient je povinen informovat Poskytovatelku o zdravotních omezeních, která by mohla mít vliv na průběh cvičení.

Povinnost nahlásit akutní zdravotní omezení

Před započetím lekce je klient povinen nahlásit veškerá akutní zdravotní omezení (čerstvé zranění, horečnaté nebo infekční onemocnění, jiný akutní zdravotní problém), a to při rezervaci nebo bezprostředně před zahájením lekce. Zatajení relevantních informací může vést k vyloučení z lekce a odpovědnosti za případné následky.

Poskytovatelka nenese odpovědnost za újmu vzniklou v důsledku zatajení zdravotních omezení nebo nedodržení pokynů během lekce.

9. Reklamace

Klient má právo reklamovat poskytnutou službu v případě vady (např. lekce se neuskutečnila). Reklamace se uplatňuje bez zbytečného odkladu u Poskytovatelky. Reklamaci doporučujeme oznámit nejlépe do 7 dnů od data, kdy k události došlo (např. od data neuskutečněné lekce).

Reklamace lze podat e-mailem na kontakt@marianabendova.cz nebo osobně ve studiu. V případě oprávněné reklamace bude Poskytovatelka postupovat tak, aby byla náprava co nejrychleji provedena (náhradní termín, vrácení peněz nebo kredit).

10. Ochrana osobních údajů (GDPR)

Podrobnosti viz samostatný dokument Zásady zpracování osobních údajů. Odvolání marketingového souhlasu: kdykoli kliknutím na odkaz v zaslaném marketingovém e-mailu nebo zasláním žádosti na kontakt@marianabendova.cz.

11. Kontakt pro stížnosti a dotazy

kontakt@marianabendova.cz
+420 774 785 407

V případě problémů s platbou: Comgate a.s., podpora@comgate.cz, +420 228 224 267

Stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) lze podat v souladu s platnými právními předpisy.

12. Závěrečná ustanovení

Tyto OP nabývají účinnosti dnem 9. 9. 2025. Poskytovatelka si vyhrazuje právo tyto OP kdykoli aktualizovat. Aktuální znění OP bude vždy dostupné na webových stránkách poskytovatelky. Veškeré právní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

Platební metody